19 Νοεμβρίου 2008

Διερωτώμαι 1


Μες στη ζαλάδα του ναυτικού ας αρχίσουμε από τα βασικά'
γιατί κάθομαι και γράφω.
Το ερώτημα είναι συνετό, όσο και η έκφραση απορίας για την επικοινωνία.
Κι όταν σου λένε blogging είναι κάτι για αργόσχολες κότες που δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τον εαυτό τους διαφορετικά, ή δεν μπορούν να αυτοπροβληθούν αλλιώτικα μία είναι η απάντηση: Κάθε είδους επικοινωνία μπορεί να χαρακτηριστεί ματαιόδοξη όσο το blogging.
Κάθε έκφραση του σώματος ή του πνεύματος ή και της γλώσσας είναι ματαιόδοξη.
Δεν υπάρχει παγκόσμιο πρόβλημα που να λύνεται αλλά ούτε στην ουσία και προσωπικό πρόβλημα. Χαρά που μοιράζεσαι δύο φορές χαρά, λύπη που συμμερίζεσαι μισή λύπη.


Οι σκέψεις μπορούν να διατηρηθούν μέσα σου να τις χωνέψεις, να τις πιστέψεις.
Το ίδιο και τα συναισθήματα. Η έκφρασή τους όμως κατά πόσο είναι αναγκαία;
Έχει να κάνει με την ανάγκη της κοινωνικοποίησης ίσως;
Έχει να κάνει με την αυτοπροβολή μας;
Ή απλά είμαστε τόσο γαμιστερά άτομα, τέτοιοι ανυπέρβλητοι απειροεγκέφαλοι,
ιωσηφίδες του προβληματισμού και άρα κατανοούμε τη χαοτικότητα και τον όγκο της κυβερνοθάλασσας;

5 σχόλια:

moody allen είπε...

το τριτο, το τριτο...

moody allen είπε...

σοβαρα σουγκαρ
μ'αρεσει το γραψιμο σου
γιατι παροδικα απλοποιεις τις σκεψεις
σου και ετσι με υποχρεωνεις να παρακολουθησω το συλλογισμο σου και να μην τον παρατησω ακομα και οταν ζοριζει και απαιτει εγκεγαλο πιο μεγαλο κι απο την κουμουτσα σου (μιλαω για το δυνατο σου σημειο).

Lopi είπε...

Αν ανησυχείς εσύ για ματαιοδοξία και αυτοπροβολή, εγώ που βγάζω φωτογραφίες την αφεντιά μου μέσα στα δοκιμαστήρια του Ζάρα για να τις κοτσάρω μετά στο ίντερνετ για να έρθουν οι αμερικάνες να μου γράψουν "λόπι μου, τέλειο το συνολάκι σου", τι πρέπει να κάνω, να καταπιώ το ποντίκι μου επιτόπου?
Χαλάρωσεεεεε!

rtmone's complex είπε...

h metaksy mas epikoinvnia einai san to ksysimo toy aftioy, meta apo 3 meres aplysias.

κινδυνος κεφαλαιος είπε...

@μπακαλιάρος : σκέφτομαι κι απορώ αλλά δεν μπορώ να συμπεράνω κάτι πάνω στα λεγόμενά σου, μόνο να διαμαρτυρηθώ γιατί με επαναπαύεις.

@λοπι : Ωραία τα λες όντως. Μου θυμίζεις ένα κείμενο που είχα διαβάσει κάποτε για την αντιπαραβολή φιλοσοφιών πίσω από πράξεις και τις πράξεις τις ίδιες. Το ποιο είναι δεν το θυμάμαι, άρα πλέον θα θυμάμαι τη συγκεκριμένη οντότητα μέσω εσού!
Βέβαια, εμένα με απασχολεί κυρίως η θεωρία πίσω από τις πράξεις, μιας και σε αυτή τη λεγόμενη "υλοποίηση" δεν έχω σίγουρα ταλέντο, οπότε και προτιμώ να αφιερώνομαι σε ένα άλλο βαύκαλο.

@ρτμ : σωστό το σχόλιο, αλλά εγώ θα προτιμούσα να βλέπω περισσότερα σχόλια από ποστς