9 Ιουλίου 2009

η μια εκδοχη








λεει οτι αυτη ειναι η καλυτερη ταινια που εχω δει
και με ολα τα φοντα να κρατησει τα πρωτεια για παντα περιπου.

η αλλη εκδοχη
λεει οτι εφαγα τοσο προλογο απο το λαρρυγκομπλογκ
-αρχικα-
και την ιδια την πλοκη
-στη διαρκεια-
που οδηγηθηκα
-τελικα-
να καταλαβω
μόνο ο,τι ηθελα (=μπορουσα)
ωστε να μ'αρεσει.
αλλα αυτο απο μονο του ορισε μια κατασταση
υπερμετρης και συνεχους γαματοτητος
(με μοναδα μετρησης τα εγκεφαλικα τσιμπουκια/σεκοντ)
που υπεραρκει για να σ'ευχαριστησω πουτσακο.

{προφανως ισχυουν και οι δυο έκντοκιζ.}

{και μπορω να σκεφτω κι αλλες.}

{αλλα νυσταζω.}

αρα καταληγουμε παλι στο ιδιο συμπερασμα:
η ταινια ερχεται απο το μελλον για να σπειρει σουβλες.


.ακομα δεν ειδα το σολαρις ρε κουραδιανε.
και ειρησθω εν περιόδω
εχω την απορια αν αναφεροσουν στο οριτζιναλ
(για την υπαρξη του οποιου προσφατως και εγκαιρως -απο το 1957 να θυμισω- ενημερωθηκα)
ή στο ριμεικ.
πιο πολυ με ψηνει η γυναικα του χανκμούντυ παντως.



4 σχόλια:

μελ είπε...

αν εντάσσαμε την γυνάικα του χανκ μούντι στην συνεκδοχή, τι θα γινόταν? ή αλλιώς, αν εντάσσαμε τον ΙΔΙΟ τον χανκο μουντι στην συνεκδοχή, τι θα γινόταν λες?χωχω

κίνδυνος είπε...

an enetasses ton eayto soy kai ton ka8e ayto sth synekdoxh?
tote ti?

μπακαλιάρος είπε...

αν ημουν στην ιδια εκδοχη με τον χανκ μουντυ μαλλον θα του καθομουν.

Kouradianos είπε...

εχω δει 3 φορες το οριτζιναλ. μεχρι το 15 λεπτο ομως. και 1 φορα ολοκληρο το ριμεικ. (και καπο/ιες παραπανω φορες τις σκηνες με τα γυμνα). παντως, οι ταρκοφσκικοι το κραζουν το ριμεικ. καθαρη κομπλεξικη συμπεριφορα υποδαυλιζομενη απο ανικανοποιητη λιμπιντο.