1 Οκτωβρίου 2009

πουθενα

τις προηγουμενες ημερες ειδα 3 παραστασεις. χορου/χωρου κατα βαση: (ι) δεν θυμαμαι, (ιι) καν.ιβ.αλοι (στελλατου, ομαδα εδαφους, πρωην συνεργατιδα παπαιωαννου, κλπκλπ), (ιιι) πουθενα (παπαιωαννου).

αποφασεις /συμπερασματα/ σκεψεις (με αυτη τη σειρα ομως): (ι) οι γκομενες που παιζουν/χορευουν σε αυτου του ειδους τις παραστασεις ειναι σχεδον θεες, (ιι) οι γκομενες που πηγαινουν να δουν αυτες τις παραστασεις ειναι ακομα πιο θεες (γιατι συνήθως εχουν στηθος μεγαλυτερο απο αυτο των ανδρων χορευτων, σε αντιθεση με τις πρωτες), (ιιι) αν αθροισεις τις γκομενες απο το (ι) και το (ιι) δεν ξεπερνουν τις 25, (ιν) ειναι επιπονο να ξεκινας με καποιον απο την ιδια αφετηρια, να κατεβαινεις σε μια σταση και να διαπιστωνεις οτι, δεν ηταν το τελος της διαδρομης και οτι χανεις το υπολοιπο ταξιδι, (ν) το να ειναι ενας δημιουργος εμπορικος δεν ειναι απαραιτητα κακ(α)ο αφου αν αλλαξει γνωμη μπορει να σταματησει να βγαζει λεφτα και αρα, αυταποδεικτα, να χαρακτηρισθει ξανα ως ποιοτικος και κουλτουριαρης.

το πουθενα, βρισκεις που ειναι, αν τραβηξεις μια γραμμη απο το 2, φτασεις στη μηδεια και συνεχισεις προς την ιδια κατευθυνση αλλο τοσο. κατεβαζοντας την ενταση του ηχου ομως. δυστυχως.


1 σχόλιο:

κίνδυνος είπε...

σε κάποια φάση νόμισα πως το κείμενό αυτό το είχα γράψει εγώ στον ύπνο μου