5 Ιανουαρίου 2010

Ολοκληρωμένο ποστ

Δε θα επεξηγήσω τον τίτλο, θα εξηγήσω όλα τα υπόλοιπα.
Τελευταία, παρόλο που είχα ορίσει ως κλειστόμυαλους αυτούς που απαντάνε στις αοριστολογίες μου, έχω παρατηρήσει πως έχουν αρχίσει να με παίρνουν στα σοβαρά,
προκαλώντας κι εμένα να με πάρω στα σοβαρά ορισμένες φορές.
Το γεγονός αυτό έχει οδηγήσει και το δικό μου μυαλό να γίνει ακόμη πιο κλειστό.

Πραγματικά δυσαρεστήθηκα, αγαπητές μου.

Για το λόγο αυτό, ανοίγω μία νέα ενότητα,
εδώ και όχι στο μπλογκ μου, διότι το μπλογκ του καθενός εξυπηρετεί άλλους σκοπούς,
για μένα σκοπούς αποθήκευσης για τους σπόρους μου.

Η ενότητα αυτή θα είναι ασαφής αλλά και προκλητική.
Δε θα ξέρετε πότε γράφω στην ενότητα αυτή, αλλά θα το καταλαβαίνετε.

Το ζήτημα είναι αν θα καταλαβαίνει κάποιος πότε έγινε κλειστόμυαλος.
χα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: