2 Φεβρουαρίου 2010

Πα-Stitches-ιο

με μια λιτή και παγερή (είχε μπιλοουζίδια στη Βέροια) ανακοίνωση,
η μαμά μου, κατά κόσμον κυρά Όλγα (η διαζευτικό Ολγούλα παρά τα κιλά και την ηλικία της, η διαζευτικό (πάλι, κουραστικό αυτό το διαζευτικό, Νεράιδα)
μου είπε οτι σήμερα θα φάμε παστίτσιο!!!
(όπου σήμερα βάλε την περασμένη Κυριακή, το κανω γιατι δεν ξερω να χρησιμοποιώ καλά τους χρόνους κ τέτοια, γι'αυτο δεν είμαι συγγραφέας, αλλά στο κάτω
κάτω
κάτω όλοι οι μαλάκες γράφουν, γιατί όχι κι εγώ)

Πα-STITCHES-ιο , ρε φίλε!!!
Καλά η μάνα μου παλιά έκανε πολύ ωραιό παστίτσιο, κ όλα τα φαγιά, αλλά τώρα το κωλοβαράει γενικά. Και γλυκά έκανε ωραία , μηλόπιτα σοκολατίνα γα-mystery!!!
Αλλά η μαλακία ειναι ότι δε βαζει χοντρό μακαρόνι όπως επικρατεί, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες στην Ελλάδα απο διακεκριμένους γαστρονόμους.
Και με τη μπεσαμέλ (μπαμπέσαμελ) κάνει μια πουστιά αλλά δεν ξέρω τι, όπως και με τον κιμά κατά το τσιγάρισμα, γενικά κάνει αλχημείες και δεν πάει καθόλου με το γράμμα του γαστρονόμου,
ΕΝΙΓΟΥΕΙ
θελω να πώ οτι στ'αρχίδια μας ρε φίλε το παστίτσιο της μάνας σου και από πού παίρνει τα υλικά και πως τα μαγειρέυει, υποχρεωμένη είναι να σου πεί ρε τεμπελχανά,
σκάσε και φάε...

Εχω ηρεμήσει πολύ σαν ανθρωπος απο τότε που βάζω τον εαυτό μου στη θέση του, σαν να είναι ο αδερφός μου ο Μανώλης (οχι ο RTM, αυτός έχει μουστάκι), και εγώ εγώ και με βρίζω!!!
πολύ καλό κολπάκι...

Καλές οι μαλακίες
το τίπ είναι όμως ότι στα γαλλικά
Pastiches λέγονται οι σκόπιμες αντιγραφές (στα κόμικς αλλά κ σε άλλες τέχνες)
χωρίς να αναφέρονται οι πρωτότυπες πηγές και οι αυθεντικοί δημιουργοί, και προέρχεται απο το ιταλικό παστίτσιο (στο 9 της Ε το διάβασα, δεν είμαι ο ζαχαρής να τα ξέρω όλα).

Ευχάριστούμε αγαπούλι για το ωραίο Stitches που μας μαγείρεψες

στρατουλένιος
IL

2 σχόλια:

BlameMe είπε...

popoooooooooooo

o stratos egrapse.

ps malakes me to koloblog sas pou xazeuo oli mera exo meinei piso stis douleies mou...

moody allen είπε...

μιλφσεηκ [κολλαει κι εδω, σουγκαρ, τι λες?]
ή μιλφειγ

στρατουλενιε, ποσο χαρηκα που σε ειδα,
εστω αυτο το λιγο.
μα καθε φορα πιο ομορφος?
ποσο καλο σου κανει ο ερωτας?