18 Φεβρουαρίου 2011

-

se mish wra feygw ap'thn kardamena kai paw na parw to ploio gia peiraia. noiwthw perierga. den kserw an xairomai wraia 'h oxi. sth thessalonikh eniwtha wraia pantws. htan ligo san to volo. eleipe o zaxarhs vevaia. otan eixa gnwrisei to zaxarh, moy milouse kai kathe fora ton koitaza kai kollousa. nomize oti elege paparies. tou ekshgousa oti apla prospathousa na katalavw thn syntheth logikh tou kai oti htan o xronos epeksergasias tou egefalou mou. pleon den epeksergazomai pote ti mou leei. oute aytos to kanei outws h allws. alla me afhnw na noiwsw thn aisthhsh tou na eisai zaxarhs. eimai tebelhs kai den exw skeftei pote mou. de me enoiakse. me endiefere mono na noiwthw. gi'ayto isws den phge kala o stratos. giati afhsa thn arnhtikh energeia mono na me syneparei. kai ksenerwsa. kai akoma noiwthw ksenerwmenos. ta mona pou apokomisa htan na katalavw ton aderfo mou kalytera, na katalavw ti travaei o simos kai o bele twra kai meta apo kairo na katalavw poso wraia perasa sto volo. mou leei o zaxarias oti se ligo kairo tha anapwlw to araliki tou stratou, pou hremouse to kefali mou kai den eixa skotoures! pws na to kanw ayto, otan den hremhsa sto strato pote kai enoiwtha thn ierarxia na me eksontwnei? mono sto volo den eixa skotoures, emena opote ithela monos kai olo ton ypoloipo kairo pernousame teleia, akoma kai otan eixame ta psyxologika mas. ayto htan to kalytero oti eixame ta psyxologika mas.pws tha htan na mhn eixame psyxologika? o melidhs pisteyw pernaei kalytera apo olous epeidh exei perissotera psyxologika. o simos prospathei na peisei ton eayto tou oti exei psyxologika gia na perasei kalytera. fovamai th monaksia sthn athina. vlepw to zaxarh kai berdeyomai. den kserw giati.sthnn prwth mou adeia pou anevhka volo kai hmoun akoma kala, eixa perasei teleia. toso oso sthn teleytaia. oloi proxwrane sth zwh tous.paizei na exei apagoreytiko apopse. h giagia mou anhsyxei kai mallon thelei na exei gia na katsw mia mera parapanw. o kafxitsas o ksaderfos mou einai to pio kalo paidi pou yparxei. einai o monos pou den exei stenaxwrhsei pote tou anthrwpo. kapote tha anakhryxtei kai agios. de borw na me analysw kai tha ithela na mou to kanei kaapoios. alla meta tha exw ksexasei ti mou eipe. ksanaksekinhsa hdh to systhma me to blokaki, gia na thymamai kai symvadizw me thn pragmatikothta. o simos tha ithele na hmastan opws palia sto volo. giati na mhn eimaste san to bele oloi?

Δεν υπάρχουν σχόλια: