3 Οκτωβρίου 2011

κοπεγχαγη?

-- αυτος ειναι ο νεος βολος. στυλ που ξεχειλιζει απο παντου. σκανδιναβες σε εκδοση μινιον (στο υψος μου δηλαδη). αγγλικα ως δευτερη γλωσσα (ακομα και οι κωφαλαλοι τα μιλουσαν). καφε και μπαρ σε αφθονια, βαρκες, κρασια πανω στις βαρκες, βολτες στους πεζοδρομους και πολλα ποδηλατα. κριστιανα. γυρνωντας στο βερολινο αισθανθηκα τη διαφορα στο στυλ και την αισθητικη. να δω τι θα αισθανθω οταν γυρισω στο περιστερι. σιμο, εδω πρεπει να ρθεις. θα σε λατρεψουν.














ξενερωσα λοιπον με το βερολινο και γιαυτο την κανω αποδω. κουρεψα κοντα τα μαλια μου, ξυρισα το μουσι και παιρνω το αεροπλανο για το χονγκ κονγκ. εκει θα καταφερω επιτελους να κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα. να παιξω μπασκετ σε μια κολεγιακη ομαδα. το νεο μου δωματιο, οποως με πληροφορησε ο hong konger φιλος μου (ετσι τους γραφει στο λοουνλυπλανετ) θα ειναι περιπου 5τετρ μετρα (!!) αλλα θα βλεπει στη θαλασσα. και θα πηγαινουμε παρεα στο πανεπιστημιο σκαρφαλωνοντας κατι λοφοhttp://www.blogger.com/img/blank.gifυς για μιση ωρα, αναμεσα σε φιδια και καπρους...δεν πειραζει ομως, θα το αντεξω γιατι θα σκεφτομαι τα φαστφουνταδικα τα οποια ολα θα ειναι οπως αυτο στο τσακινγ εξπρεσ. θα παρω και τη στολη μου μαζι για να ταιριαζει καλυτερα το κονσεπτ.

1 σχόλιο:

simause είπε...

κουρ μονο μαζι σου θελω να παω.
παραιτησου και παμε το φλεβαρη να ζησουμε για παντα στην ευτυχια. να φτιαξουμε το πρωτο τσιπουραδικο.