9 Νοεμβρίου 2012

καπως ετσι πρεπει να μοιαζει το ταξιδι στο χρονο. φευγεις απο ενα μερος και επιστρεφεις μετα απο καποια χρονια. ολα εχουν αλλαξει, καινουργοι ανθρωποι, παλιοι γνωστοι που τωρα εχουν μεγαλωσει/γερασει/πεθανει. γέρικα σκυλιά και ξεριζωμένα δένδρα. και εσυ που, οπως ειναι φυσικο, δεν αντιλαμβανεσαι τη δικη σου πορεια μεσα στο χρόνο (πώς θα μπορούσε άλλωστε ο παρατηρητής που συμμετέχει στο πείραμα να είναι αντικειμενικός?) αισθάνεσαι ότι ξαφνικά μεταφέρθηκες από το τότε στο τώρα. δεν έφυγες ποτέ. απλά ξύπνησες μία μέρα όπως τις άλλες και το ρολόι είχε γυρίσει μπροστά 5 χρόνια. 10 χρόνια.

σαν αστείο.

η αντίληψη μου για την εξέλιξη σχετίζεται με κίνηση και στο χώρο και στο χρόνο. όταν το ένα αναιρεί το άλλο, η πυξίδα μου τα μπερδεύει. όταν μάλιστα το περιβάλλον είναι το ίδιο, αλλά μετατοπισμένο μόνο χρονικά, αρχίζει και το μυαλό μου να τα μπερδεύει. ανησυχώ μήπως συναντήσω σε κάποια γωνία και τον άλλο μου εαυτό. αυτόν που ξύπνησε κανονικά, χωρίς να έχει μπερδευτεί το ρολόι του.

τελοσπαντων.

με τον σπιτονοικοκυρη μου τα παμε μια χαρα. πολυ καλό παιδι. και με τους γείτονες. στον όροφο δεν ακούγεται τίποτα, απόλυτη ησυχία, μιά χαρά παιδιά. και οι απο πάνω βέβαια, πολύ καλοί άνθρωποι. να φανταστείς, τους έχω πει ότι πρεπει να διαβάζω ανελλειπως και κάνουν ότι μπορούν να με βοηθήσουν. το πρωί για παράδειγμα, αναγκάζονται από τις 7 να χτυπάνε τα πατώματα για να ξυπνήσω και να αρχίσω δουλειά. και επειδή τους έχω πει οτι κοιμάμαι και βαριά, καμία φορά μπαίνουν στον κόπο να χρησιμοποιούν και το τρυπάνι τους οι άνθρωποι (καίνε κ ρεύμα). επίσης, και το μεσημέρι, δεν με αφήνουν έτσι. ξέρουν ότι είμαι κουρασμένος και μπορεί να με πάρει ο ύπνος οπότε χτυπάνε τις πόρτες και σέρνουν τις καρέκλες όλη την ώρα για να είμαι σε εγρήγορση. Να ναι καλά οι άνθρωποι. θα κάνω καριέρα με αυτούς. και γω βέβαια για να τους ευχαριστήσω, κάθε τρεις και λίγο τους βάζω μουσική για να ακούν. πρέπει να έχω πετύχει τα γούστα τους γιατί κάθε φορά που τερματίζω το στερεοφωνικό, ακούγονται χτυπήματα απο επάνω. μάλλον θα χορεύουν.

κατά τα άλλα.

ο σιβε ειναι ο νέος μου κολλητός στο βόλο. ο σιβε είναι πολύ καλό παιδί. όχι σαν εσάς. με βγάζει βόλτες και μου μαθαίνει την τέχνη. την κάθε είδους τέχνη, όχι μονο τη ζωγραφική. ο σιβέ είναι μεγάλος τεχνίτης. να ξέρετε.





Δεν υπάρχουν σχόλια: