17 Δεκεμβρίου 2012

Να φανταστείτε πόσο τρόμπας είμαι, ο βασικότερος λόγος που δεν γράφω στο 50κ1 ειναι οτι έχω άλλο gmail στο  youtube και (νομιζα οτι) επρεπε να κανω logout για να κανω login με το account που εχω για εδώ. Ο 2ος είναι οτι όλοι γράφετε πολύ ωραία καιι ντρέπομαι, ο 3ος είναι που ζηλέυω οτι έχετε κοινά να πειτε ενω εγω το κλαψομούνικο είμαι μονο στην ξενιτια, ο 4ος είναι οτι όλοι γράφετε πολύ ωραία και ντρέπομαι.
Εδω το νερο μπαίνει στ' αυλάκι, ο mc μπαινει παντου κι ο σίμος δεν χωραει καν να μπει, άρα όλα πάνε καλά και είμαστε σε καλό δρόμο.



2 σχόλια:

BlameMe είπε...

βελλε, μιν ανισιχισ, ετσι κ αλλιοσ θα το κλισουμε το μπλοκ αυτο. ιμε σε προχοριμενεσ διαπραγματευσεισ για να στισουμε ενα νεο, μαζι με τα κοριτσια απο εδο:

http://coedtoplesspulpfiction.wordpress.com/

δεν μπορουσε κ το δικο μας μπλοκ να εχει τετοια αντι για ψολες και μασχαλες ρε γαμοτο..

επισισ βελλε φανταζομαι θασαι παραμονη 1χρονιας θεσνικη..?

wake είπε...

hahaaaa! ω ναι θα ειμαι, τι εχει να γινει?