29 Αυγούστου 2013

για χρονια πλαγιαζα νωρις*


δε θυμαμαι ποτε να εχω δει τοσα ονειρα στον υπνο μου. μα το θεο, ξυπναω καθε μερα και θυμαμαι 16 διαφορετικες ιστοριες που δε συνδεονται μεταξυ τους. φταιει ισως και οτι ξημερωνει απο τις 5μιση. σε ενα απο αυτα μαλιστα ειδα οτι ο κατσουπης κουρευτηκε καπελακι, οπως ο μπελεμου στα 14. απιστευτο. ~ ειναι πολυ ομορφα στο ααρχους, εχει δροσια, ποδηλατοδρομους, παρκα, ποταμι και δεν ξερω κανεναν. αυτο ειναι και καλο και κακο. το αναλυαμε πολυ ωρα με τη μουμτζακη σημερα. δεν εχω και πολυ ορεξη να γνωρισω κανεναν (ειδικα στο χοστελ) αλλα νιωθω μια ανυπερβλητη μοναξια χωρις ταυτοχρονα να ειμαι δυστυχισμενος. χαιρομαι και απογοητευομαι καθε μερα για διαφορετικους λογους (σπιτια, ποδηλατα, σχολες και τετοια) αλλα σιχαινομαι τον εαυτο μου που δεν ειναι καποιος δικος μου εδω να τα μοιραστω. σκληρο. ~ και σιχαινομαι το σκαηπ. οσο το ευγνωμονω που υπαρχει αλλο τοσο το σιχαινομαι. ~ ολη μερα ακουω ναητ πατρολς. ολη μερα. και διαβαζω προυστ. οποτε αλλαζω φαση στη ζωη μου διαβαζω προυστ χωρις να ξερω αν μου κανει καλο ή οχι. αυθορμητα. ισως επειδη εχει τεραστιο συνειδησιακο εκτοπισμα και νιωθω οτι το χρειαζομαι γιατι τα μεσα μου ειναι σε εξαψη. κατι συμβαινει εντος μου κυριε μανο μου. και μονο σε τετοιες φασεις το απολαμβανω. ισως γιατι πρεπει να διαβασω καθε παραγραφο 400 φορες για να καταφερω να συγκεντρωθω και να μεταβολισω τοσα πολλα επιθετα και τοσες λιγες τελείες. ~ και ολη την ωρα σκεφτομαι τι ωραια θα ηταν αν ηταν καποιος απο σας εδω. κυριως καποιος απο αυτους που δεν εχω συνηθισει ακομα μακρια τους. γιατι το μελιδη τον εχω στο καλενταρυ καθε εξαμηνο, τους αθηνεζους το ιδιο, τον μπελε θα τον δω και θα του συστηθω, αλλα το στρατουλενιο μου? τον ιωσηφιδαρχο? δυσκολευομαι πιο πολυ. με το κοριτσι μου δυσκολευομαι ακομα παραπανω. αλλα θα κανω το κολπο του ιωσηφιδη** να ξεμπερδευουμε. σε 9 μηνακια θα ειμαστε και οι 3 στη δανια ευτυχισμενοι. και τι ωραια θα ειναι η ζωη τοτε. θα εχει ερθει και ο τζοζεφ στην κοπενχαγη, θα ψηθει και ο μελιδης σιγα σιγα (τοσο κρυο να παει χαμενο?) και το επομενο κολπο του ιωσηφιδη*** θα τεθει σε εφαρμογη και η κοπενχαγη θα γινει το λικνο του 50κι1. μονο τετοια σκεφτομαι για να χαιρομαι. αλλα απο δευτερα δε θα εχω χρονο να σκεφτομαι οποτε δε θα στεναχωριεμαι κιολας. αη γκεςς. ~ αγαπη καβλες. μου λειπετε ανεπανορθωτα. ~ ΡΙΧΤΑ: ______________________ *το πρωι **του τζουνιορ ***του πρεσβυτερου _______________ (μπουκ γιορ τριπ το ααρχους ΝΑΟ. πληροφοριες εντος του καταστηματος. ζητηστε τον σιμολεοντα.)

4 σχόλια:

stratoulenios είπε...

simo efyges...
na kapws etsi etrexes...
http://24.media.tumblr.com/33ea8fe6bf4b4b68cc552a287032151f/tumblr_mr7t9zJ89X1rcp94ao1_400.gif

simause είπε...

esti stratoulenie mou trexei o rtm
pou exei kati paparia san mikra peponia

Ανώνυμος είπε...

simo anipomonw na pas sti sxoli na gnwrisw tis simfoititires sou.

thelw kai gw na efarmosw to kolpo tou junior alla ligo diaforetika. tha rthw na se dw, tha gkastrwsw mia mikri ksanthia konti daneza kai pou tha paei, tha anagkastei na me zitisei se gamo. apo tin anoiksi tha menoume sto spiti mou sti dania, auto pou tha parw proika...min anisixeis gia tipota..

kour

simause είπε...

http://aarhusfestival.com/UK/PROGRAMME/SEARCH-RESULT.aspx

τωρα πρεπει να ερθεις ιωσηφ
που γυρνανε ακομα με φουστιτσες και μεθανε στα διαφορα φεστιβάλσ