9 Ιουνίου 2010

αυτοκρητικοι


μηπως τελικα οσοι κανουν αυτοκριτικη, απλα προσπαθουν να αποφυγουν την κριτικη? προσπαθωντας να αποτρεψουν τους αλλους να τους σχολιασουν/κρινουν? το οποιο, αν το κανεις πετυχημενα, υπερβαλλοντας με προφανη τροπο, κερδιζεις και τη συμπαθεια μεχρι που φτανει να σου ζηταει συγνωμη (αυτος ο οποιος επρεπε να σου την πει) για τα συναισθηματα που σου προκαλεσε.

μηπως ειναι οπως το κολπο που παραδεχεσαι ενα μικρο ψεμα για να αποφυγεις το μεγαλο ξεμπροστιασμα?

μηπως?



ο μεγιστος, παν μεγιστος ζουγανελης, το εχει κανει ωραια σε ενα σκετσ. αυτο με τον κουρεα, τον βοηθο του και το αυτι του ζουγα.

5 σχόλια:

moody allen είπε...

ισχυει.
και τωρα καταλαβαινω οτι το εχω κι εγω αυτο το ελαττωμα.
[κανοντας την αυτοκριτικη μου]

moody allen είπε...

λινκ?

BlameMe είπε...

oxi oxi simo mou. den to eipa gia sena. min to skeftesai. esu eisai o kaliteros apolous mas. sou xrostao mia signomi...

ti link?

moody allen είπε...

χαχαχα
οντως ισχυει παντως.
αν και δεν μπορεις να γενικευσεις πως καθε αυτοκριτικη εχει πονηρη προθεση. οταν το διαβασα μου ηρθε ενα αλλο παρομοιο συναισθημα.
οταν προσπαθεις να πεισεις καποιον οτι δεν εφταιγες εσυ για το κακο που συνεβει,
αλλα ηταν ατυχια και κακη συγκυρια,
ωστε να βαλεις τον αλλον να πεισει εσενα πως οντως ετσι εγινε.
και αφου μεσα σου ξερεις την αληθεια, ο αλλος μπορει να εχει πειστει, αλλα εσυ οχι.
παρομοιο αδειασμα σου προκαλουν αυτα τα δυο στο στομαχι.
ή μηπως δεν το κανει κανενας αλλος αυτο και γινομαι ρεζιλι...
οκουαρντ...

λινκ με το ζουγανελη θελω ρε.
δεν το βρισκω στο γιουτουμπ.
[το γιουτουμπ για τα γιωτομπαλα,
και το γιουτιουμπ ειναι για τους σοφοστικε? διερωταμαι.]
πρεπει να μιλας με ντοκουμεντα κουραδιανε μου.

δε γινεται να αναφερεσαι σε μενα ετσι κι αλλιως,
γιατι δεν ειμαι κρητικος.

astrap είπε...

Μ αρεσει να κοροιδευω.Αν δεν βρισκω αλλους κοροιδευω τον εαυτο μου.Αλλα ευτυχως σχεδον παντα βρισκω αλλους.Η με βρισκει ο μελιδης πρωτο.Γενικα δεν υπαρχει πιο ωραιο πραμα απο το να κοροιδευεις.Το προτιμω απο την κριτικη.Πιο ωραια ακουγεται.