11 Ιουνίου 2010

ψυχανεμιζομαι

οτι σας εχω ξενερωσει που δε χανω ευκαιρια
να γκρινιαξω για την κριση.
δε χρωστατε τιποτα για να σας τα ζαλιζω ολη την ωρα
[το 'δε χρωστατε τιποτα', ειναι το τελευταιο μου σχολιο,
το υποσχομαι],
ποσο μαλλον το 50κι1.
αυτη η ιερη αγελαδα της θρησκειας του βολινγκ
[και οχι μονο αυτου, στρατο μου, μοσχα μου]
αυτος ο πανισχυρος μουντ κονβερτερ,
αυτη η αστειρευτη πηγη θετικης ενεργειας
[μπορουμε να διαφημισουμε και τον αμιταμοσιον
οταν αποφασισουμε να ξεπουληθουμε],
οποτε το κοβω.
και ζητω συγγνωμη με αυτη την ευγενικη [και ανεπαισθητα γκει] φωτογραφια.
[η οποια καμια σχεση δεν εχει με το θεμα,
απλα ειναι ομορφη
και θελει να υποδηλωσει την αλλαγη πλευσης
που ευαγγελιζομαι]














*πεθαινω γι'αυτα τα μπουτακια..
κι αυτες οι καλτσες εως το γονατο...
τι θα γινει επιτελους μ'αυτες τις καλτσες εως το γονατο?..

2 σχόλια:

moody allen είπε...

εμαθα οτι τον οκτωβρη βγαινει το καινουριο αη ποντ.
αλλα θα ειναι κομματακι ακριβο.
λενε οτι θα κοστιζει περιπου 300.000 δραχμες.
χοχοχοχοχο.

[οκ, αυτο ηταν. τελειωσα. ηταν πραγματικα το τελευταιο σχολιο,αληθεια. το βουλωνω.]

stratoulenios είπε...

μουντ κονβερτερ
μπορω να ζω για να διαβάζω ποστ σου γλύκα μου!!!