21 Ιουνίου 2010

σκεψεις της κυριακης. λιγο πριν τη δευτερα




-| σουγκαρ, αν τελικα πας ιταλια πες μου. ισως ερθω καμια βολτα.

-| μελιδη, τετοιο χαμογελο σου ειχα να δω πολυ καιρο. ισως και ποτε. θα ημουν σιγουρος οτι πηρες ναρκωτικα πρωι πρωι αν δεν ημουν σιγουρος οτι δεν παιρνεις ναρκωτικα

-| κωνσταντια πολυ μου αρεσει που βαζεις τελεια στο θεμα. τετοια εννοω ".". κατι μου θυμιζει αυτο. κοιτα να δεις...

-| ρτμ τι ωραια φωτογραφια. νοσταλγια. το οτι δεν καταφερα να σε δω στην αθηνα δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ξαναπροσπαθησουμε. παρε τηλ την επομενη φορα

-| σιμο μου γιατι σε αγαπαμε τοσο πολυ ολοι? ερχομαι την πεμπτη. πρωι πρωι. ισως και τεταρτη βραδυ. ανυπομονω.

-| μπελε που εισαι? αγκαλια με τη λοπι?

-| μανα, ενταξει. ελα στις 5 του μηνα. δεν πειραζει που εχω διαβασμα.

-| γιαγιακα μου, θα ρθω την επομενη βδομαδα. το υποσχομαι. στον εαυτο μου. ελπιζω να μην πεθανεις μεχρι τοτε.

-| αγγελινο και μενα μου λειπεις. σε ολους λειπεις. ακομα και σε αυτους που δεν προλαβαν να σε γνωρισουν. γαμω την μπεσικτασ μου μεσα.

-| εμσι, τι ωραια θα ηταν αν ολα αυτα που μου λες καθε φορα τα εγραφες και στο μπλοκ. θα εκανες τον κοσμο καλυτερο. αυτον που τα διαβαζε δηλαδη. θα κουβαλαω μπλοκακι αλλη φορα. ευτυχως εισαι και συ στην αθηνα και κατι γινεται. πιο συχνα ομως.

-| κοτσιρα, ξεκουνα απο τα βορεια. ελεος.

-| αυριο να πληρωσω νοικι και τηλεφωνο. με τι λεφτα ομως? χα.

-| αυτη τη βδομαδα να δω σουλη. οπωσδηποτε.

-| γιατι συνεχιζω να τρωω σουβλακια απεξω? μου γαμαν το στομαχι.

-| οι ακροατεσ μεταμεσονυχτιων αθλητικων εκπομπων, αυτοι που παιρνουν και τηλεφωνο, παιζει να εχουν το χαμηλοτερο αηκιου που εχει υπαρξει ποτε. πιο λιγο και απο αμοιβαδας. ιδιως οι φιλαθλοι του ηρακλη.

-| τι αλλο?

τιποτα.

1 σχόλιο:

Angelis είπε...

σαν διαθήκη ακούγεται.
κανά οικοπεδάκι όμως, δε μας άφησες.