8 Ιουνίου 2010

δε μπορώ να συγκεντρωθώ σ' αυτή τη σχολή.



δειτε στο 00:50

5 σχόλια:

μελ είπε...

δυστυχώς, το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα μετά από το βίντεο σου μπέλε μου ήταν αυτό ->

http://www.redtube.com/10147

wake είπε...

aaaaahahahahaaaa!
lesi!
mou vrikes k to link kateutheian!
den skerw, auta einai gia esas tous hipides!

BlameMe είπε...

ρε γουεηκ αυτο μου θυμισε ενα παιχνιδι που μου περιγραφανε τις προαλλες.

το οποιο πρεπει να πω οτι το επαιζαν στην κυπρο, σε μπιτσ μπαρ, με σφηνακια κλπ.

ξαπλωνε ο τυπος κατω και διαλεγε μια απο τις γκομενες της παρεας. αυτη, χορευε απο πανω του, τον χαιδευε και τετοια, με σκοπο να τον ερεθισει. αν το καταφερνε, εχανε αυτος κ πληρωνε την επομενη γυρα σφηνακια. αν κερδιζε, τα πληρωνε η γκομενα.

πες μου τωρα, αυτο δεν ειναι γαμω τα παιχνιδια?? κυπρος παιδι μου. χρονια μπροστα..

σιμο, μαζεψε τις φιλες σου τωρα που θα ανεβω να το παιξουμε ολοι μαζι. εγω εσυ κ αυτες δηλαδη.

wake είπε...

μου θυμισες το εξης

ζουγαλενης: παμε στοιχημα οτι μπορω να σου πιασω τα βυζια χωρις να σε ακουμπησω?

γκομενα¨: Μα αυτο ειναι αδύνατο!

ζ. Ενα χιλιαρικο!

γκ. Εγινε!

Τηε τα πιανει σαν τρελός και λεει.
''Οριστε το χιλιαρικο, έχασα!''

moody allen είπε...

μελιδη εισαι ανωμαλος.
ποσο ανωμαλος εισαι ρε μαλακα?
ανωμαλε!

κουραδιανε ασε τις ξενερωτες και πανε με στην κυπρο γρηγορα