13 Σεπτεμβρίου 2010

σας γαμω το εθνος

ειναι 6 παρα
ακομα κανω διπλωματικη
δε μου βγαινουν τα σχεδια για το λειζερ,
η δημητρα κοιμαται διπλα μου,
ο μελιδης και ο στρατος με περιμενουν στη βεροια
ο μαρακης ειναι ο μεγαλυτερος θεος του κοσμου
και ο σουγκαρ μου ειπε πριν 10 μερες
-οσο πιο απλα μπορει να ειπωθει κατι τερμα αληθινο,
''τιποτα δεν εχει σημασια''.
και για πρωτη φορα στη ζωη μου
καταφερνω να νιωσω ευτυχια αγνοωντας την πραγματικοτητα
που οδηγει ενα τεραστιο κυμα απο σκατα καταπανω μου.
ή, πιο σωστα, αντλώντας απο αυτα τα σκατα,
γιατι ειναι τοσο πολλα
που η λογικη μου επιτασσει να ειμαι ευτυχισμενος
για οσο οι συνθηκες το επιτρεπουν,
αντι να δυστυχω προκαταβολικα.
στο κατω κατω,
ακομα εχω μαλλια (σε αντιθεση με αλλους που ξερω)
γιατι να τα χασω για μαλακιες?
τα χεζω ολα.

[και τρωω τα σκατα μου με τον γκοντζασουφι.
εχω ακουσει το σουφι εντ α κιλερ γυρω στις 362 φορες απο χθες.
ο εγκεφαλος μου δεν εχει δεχθει αλλη πληροφορια απο τα αυτια εδω και 40 ωρες.]

1 σχόλιο:

κινδυνος κεφαλαιος είπε...

ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΤΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΖΙΒΕΣ