1 Δεκεμβρίου 2010

aids και πασχαλινο αρνι




η φαση με την κριση και τους "απαραιτητους" κυκλους του καπιταλισμου, μου θυμιζει λιγο πασχαλινο αρνι. το ταιζουμε, το μεγαλωνουμε και καθε πασχα το σφαζουμε.

σημερα πηρα αποτελεσματα εξετασεων. δεν εχω ουτε aids ουτε ηπατιτιδα. αρα? και γω απο καρκινο θα πεθανω. ισως και απο εμφραγμα ομως, αφου εχω χοληστερινη. 'η, οπως ο θειος μου, θα παθω εμφραγμα και οταν με ανοιξουν θα δουν οτι εχω κ καρκινο. βεβαια, αυτος την γλιτωσε.


ο μοσχας ειναι μεγαλος. πολυ μεγαλος καλλιτεχνης. οι μουσικες του πηδανε κολους και εχει και γαμω τις ψολες, ε, συγνωμη, φωνες ηθελα να πω. πλεον εχω ενα βασικο διλημα: μοσχας 'η στρατος? ποιον να παντρευτω?

θα θελα να εχω μαμα την ολγα τρεμη. το βραδυ θα με εβαζε για υπνο στο κρεββατακι μου και αντι για παραμυθι θα μου ελεγε τις ειδησεις..."αγαπημενε γιε μου, σημερα τα σπρεντς εκτοξευθηκαν, οι λιμενεργατες απεργουν και η μαριανα εκανε νεα πλαστικη, ολα αυτα θα τα συζητησουμε...", καπου εκει κοιμαμαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: