6 Ιουνίου 2011

Tyrant Destroyer

τωρα που επιασε η ζεστη, η αθηνα ειναι πιο σεξυ. ο ερωτας παραμενει παντα μια διεξοδος στην - κατα τα αλλα δυσκολο να διαχειριστεις - κουφοβραση που ξεχυλιζει απο το τσιμεντο.

οταν με το καλο φυγουν απο το συνταγμα οι "αγανακτισμενοι", καιρος να αρχισουμε να μαζεβομαστε εμεις οι υπολοιποι, οι "καυλωμενοι".


παντα στις απογευματινες μου βολτες το καλοκαιρι, με εντυπωσιαζουν τα δενδρα. για καποιον λογο που δεν εχω καταλαβει ακομα, τα δενδρα, τα κλαδια τους κυριως, υπογραμμιζουν στο μυαλο μου την τρισδιατατη φυση αυτου του κοσμου. φυσικα ολα γυρω μας εχουν τρεις διαστασεις, εκτος απο καποιους τυπους/τυπισσες που ειναι εντελως μονοδιαστατοι, αλλα τα κλαδια των δενδρων μου κανουν αυτο το κλικ. σαν σταμπιλο στη φραση : ο κοσμος αυτος εχει 3 διαστασεις, ισως και περισσοτερες, μην απογοητευσαι ακομα...

το ιδιο συναισθημα μου δινει και το κολυμπι.

ηρθε ο ρτμ στην αθηνα και την εκανε βολο..( 'η κολο?). την ανεβασε 10 επιπεδα. μεγαλος αλητης μιλαμε. φανταστειτε να ρθει και ο σιμος τι θα γινει...θα αποκτησει επιτελους λιγο ενδιαφερον το πραγμα γιατι τωρα παιζει μπαλα μονο ο εμσι και εχει καταντησει βαρετο...

συνειδητοποιησα οτι μου αρεσει πολυ να βλεπω καποιον να ζωγραφιζει. με χαλαρωνει πολυ. ιδιως οταν επαναλαμβανει μικρες κυκλικες κινησεις. αν μαλιστα ειναι γυναικα, αντι για τον αραπη τον ρτμ, ακομα καλυτερα. αυτη ειναι η τελεια γυναικα. χορευτρια και ζωγραφος. ευτυχια.

αγκιναρες.

επισης, η πολυ καλη μου φιλη σταυριανη εχει φτιαξει ενα απιστευτο μπλοκ, με συνταγες για απιστευτα πολιτικα και οχι μονο φαγητα που μαγειρευει και η ιδια με απιστευτο τροπο. εδω. οσοι εχουμε φαει απο τα χερακια της σταυριανης ξερουν για τι πραγμα μιλαω. οταν θα παρει η ταινια του κατσουπη το 1ο βραβειο στο φεστιβαλ του σαντανσκι (στη βουλγαρια ειναι αυτο? εκει που κανουν σκι?) και ο δισκος του λαρυ γινει 1ο θεμα στο πιτσφορκ, τοτε θα κανουμε ενα τραπεζι και θα φωναξουμε τη σταυριανη να αναλαβει την οργανωση και εκτελεση του δειπνου.