11 Αυγούστου 2011

lose or loose







επειδη δεν εχω κατι εξυπνο να γραψω, αντιγραφω απο τον γουντυ και το καινουργιο του βιβλιο που μου πηρε η Α.Μ.:
- Ξυπνησα την παρασκευη και επειδη το συμπαν διαστελλεται, μου πηρε περιοσοτερο απο το συνηθισμενο να βρω τη ρομπα μου.
- απο την αλλη, αν καποια μερα μπορουσα να μετακινηθω με ταχυτητα μεγαλυτερη απο 300.000 χλμ το δευτερολεπτο και να ξανασυναντησω το φως που γεννηθηκε αιωνες πριν, θα μπορουσα αραγε να γυρισω πισω στο χρονο και να παω στην αρχαια αιγυπτο ή στην αυτοκρατορικη ρωμη? αλλα και τι θα έκανα εκει? δεν θα ήξερα κανέναν.
-.. προσπαθησα να το εξηγησω αυτο στο αφεντικο μου, ο οποιος είπε ότι δεν λάμβανα υπόψη πως ο χρονος και ο χώρος είναι ένα και το αυτό. Ορκίστηκε πως, αν αυτή η κατάσταση άλλαζε θα μου έδινε αύξηση.

πωπω, η φυσικοί είναι απίστευτοι. και απιστευτη. εβλεπα ενα ντοκυμαντερ που ελεγε οτι υπαρχουν άπειρα παραλληλα συμπαντα, τοσα πολλα δηλαδη, που πραγματοποιειhttp://www.blogger.com/img/blank.gifται καθε πιθανη εκδοχή της ζωςη που ζουμε. δηλαδη, αυτη τη στιγμη σε καποιο αλλον πλανητη -σε αυτο ή σε καποιο παραλληλο συμπαν - εγω γραφω στον υπολογιστη και παθαινω καρδιακη προσβολή. σε κάποια άλλη εκδοχή (σε αλλο πλανήτη) γράφω και μπαίνει στο δωματιο μια ξανθιά γυμνή. ολά τα πιθανά ενδεχόμενα.

θα μπορουσαμε αραγε να διαλεγουμε ποιο απο τα ενδεχομενα θέλουμε να ζήσουμε? ή εστω, οι παραλληλοι εαυτοί μας να είχαν κάποιο τρόπο να επικοινωνήσουν και να αντάλλασαν απόψεις και εμπειρίες για αυτό που έζησαν. τωρα μαλλον το αντιθετο συμβαινει. δεν πραγματοποιουνται τα ενδεχομενα που επιλεγουμε. η θεωρια των χορδων απεναντι στο νομο του μερφυ.

απορω με την κοινωνία, οταν μαζεύονται ενα μάτσο παπαρες και λένε οτι το 2012 θα καταστραφει ο κοσμος, τους χαρακτηριζουν τρελους και γελοίους. οταν οι φυσικοι λένε οτι υπάρχουν απειρα παραλληλα συμπαντα στα οποια υπαρχουν απειρες παραλλαγες του καθενα απο εμας, το θεωρουμε πιθανό και τους δίνουμε το βραβείο νόμπελ.

αυτα ακουνε οι αγορες και τρελαινονται και δεν πεφτουν τα σπρεντς με τιποτα.

αν μαζεψει κάποιος όλα τα αποφθέγματα που ανεβάζουν οι διάφοροι στο φεησμπουκ, ισως και να μπορει να μετρησει την ανθρώπινη βλακεία.

στράτο, εχεις γίνει μεγάλος αρθρογράφος. υποκλεινομαι.

lose or loose.

Δεν υπάρχουν σχόλια: