16 Ιανουαρίου 2012

μυαλό και σώμα




μεχρι πρόσφατα πίστευα ότι η σχέση που έχει το μυαλό μου με το σώμα μου περιορίζεται στη σεξουαλική επιθυμία. τη βλέπω, μου σηκώνεται. αυτό.

ειναι καί η επιδραση του δυισμου απο τον καρτεσιο και τους χριστιανους που τον ενστερνιστικανε αργοτερα..

ομως

το 2009 επαθα δερματίτιδα στο κεφάλι από το άγχος. 3 δερματολογοι μου το ειπανε, αφου μου πουλησανε οτι σχετικο φάρμακο υπηρχε. επίσης έβγαλα μύκητες στα πόδια και έκανα και φαλάκρα.

τα τελευταία χρόνια επισης η γρίπη είναι για μένα απλά ένα σύμπτωμα άγχους. πρώτα χάνω το μεσημεριανό ύπνο μου και μετά γρυπωνομαι. 4 χρονια τωρα.

επίσης, οταν αγχωνομαι, με πιάνει στρες και λέω συνέχεια άκυρα αστεία. τωρα που το σκέφτομαι, μα΄λλον έχω αγχος τα τελευταια 10 χρονια...

ειναι εντυπωσιακο πως αλληλεπιδρα το σωμα με το μυαλο μας. ιδιως σε εμας που ειμαστε πολυ εξυπνοι. μεχρι και λιπωμα στο κεφαλι εβγαλα απο το αγχος. ενταξει, δεν ειναι και τιποτα ιδιαίτερο. απλα πάχυνα λίγο πίσω από το αριστερό αυτί μου. βασικά ειναι σαν να ξεχειλισε το μθαλο μου απο τη μια πλευρα του κεφαλιου μου. σιγουρα και αυτο ψυχωσωματικο θα ειναι. μια ακομα απελπισμενη προσπαθεια να το παιξω εξυπνος. απο το να μου λενε οτι ειμαι μεγαλο μυαλο, εβγαλα καρουμπαλο. εντάξει, δεν μου το λένε συχνά, μονο στο χωριο δηλαδή, τα ξαδερφια μου που περασανε το γυμνασιο νομιζοντας οτι ειμαστε ακομα στο 60 και ειναι 6ταξιο. κανανε 2 χρονιεσ σε καθε ταξη. αλλα τελοσπαντων επρεπε καπως να ανταποκριθω στις προσδοκιες τους. δεν τους αφηνεις ετσι τους θαυμαστες σου.

οταν το σωμα και μυαλο γινονται ενα

Δεν υπάρχουν σχόλια: