2 Φεβρουαρίου 2012

ερχεται

την υπολογιζω περιπου σε 2 μηνες. το αργοτερο. θα πρεπει να φυγω, να μην με βρει εδω. αν συναντηθουμε δεν θα τα παμε καλα. ξερει οτι ειμαι του χεριου της. με εχει στο τσεπακι. ξερει οτι ειμαι ετοιμος για αυτη. την απεφευγα εδω και καιρο, αλλα τωρα ηρθε η στιγμή να αναμετρηθουμε. δεν θα ειναι μόνη της. θα τη βοηθησει και η φιλη της. ακομα πιο δυσκολα.

η μελαγχολια και η φιλη της η καταθλιψη ερχονται στην αθηνα να με βρουν. πρεπει να φυγω οσο ειναι καιρος.

αθηνα σε μισω. μου κλεβεις τη ζωη, τη διαθεση, την εμπνευση. εισαι καρκινος.

αθηνα σε μισω.




2 σχόλια:

μελ είπε...

αθήνα σε σιχαίνομαι με όλη μου την ψυχή και αν ήσουν άνθρωπος θα σε έχεζα στο στόμα και θα έτρεχα προς την αντίθετη κατεύθυνση

simause είπε...

αντιθετη προς το χεσιμο?
προς τα πανω?

τζοζεφ ελα θεσσαλονικη. δε ειμαι και πολυ σιγουρος οτι σου παει περισσοτερο, αλλα θα το καταλαβεις νωρις και θα γυρισεις βολο ή βερολινο.