28 Ιουνίου 2012

(au)strella

Ένα μικρό δείγμα της ψυχοσυνθεσης των Αυστραλών είναι το εξής: Ο Μιχάλης είναι ο ξαδερφος μου. Σπαστα ελληνικά, γεννημένος εδω το ´90 και έχει έρθει 3-4 φορές στην Ελλάδα, γάμω τα παιδιά κατα τα αλλα (λίγο υποχονδριος, αλλα μετα τον αρτιεμ και το μελιδη χανεται το μετρο συγκρισης). Η συζήτηση γίνεται στα αγγλικά. -τι μποτες είναι αυτές ρε Μιχάλη? σαν αναρχικος στα εξαρχεια είσαι. -τι είναι αυτο? -περιοχή στην Αθήνα. -όχι, αυτο το κατάλαβα ότι είναι περιοχή. Το άλλο. Δεν έχει ακούσει ποτε τη λέξη αναρχία. Δεν έχει ιδέα τι μπορει να είναι. Και προφανώς, δε σημαίνει ότι είναι όλοι έτσι, αλλα στην Ελλάδα για παράδειγμα, σε ότι κι αν πιστεύεις, είσαι φαμιλιαρ με τη λέξη τουλάχιστον. Εδω δεν υπάρχει κάν σαν έννοια. Ξεκίνησα να του λέω τη θεωρία. Μου λέει ¨και μπήκαν και στη βουλη¨? (καλα εδω μάλλον ευθύνονται τα εξαιρετικά αγγλικά μου). Του εξηγώ πάλι ότι δεν είναι κόμμα, αλλα φιλοσοφική θεωρία, σοπεναουερ, μπακουνιν και λοιπα. Καμία σχέση με φιλοσοφία ο δικός μου. Αφου δεν καταναλώνεται. Ρε Μιχάλη, πανκ, σεξ πιστολς, γκαντ σέηβ δε κουιν. Μυρουδια. Δεν είχε ξανακούσει τη λέξη πανκ! Αν έχεις το θεο σου. Ούτε ακουστα? δεν είναι τραβηγμένο? Ολοκληρος ο περίγυρος του, σχολείο, πανεπιστήμιο, φίλοι, γαμημενο Ίντερνετ, δεν του έχουν κάνει ούτε μια αναφορά. Οπως και να έχει, μου φάνηκε αξιοσημείωτο. Και μετα θυμήθηκα αυτο: -some tea? -no. Anarchy in the uk. Αυτο ακριβώς. Κονκλουζιον: έχουμε να κάνουμε με καναδους και νορβηγους αποικους του μακρινού πλανήτη αυ-στρελλα, που καταλαμβάνεται κατα 95% απο έρημο και κατα 5% απο σούπερ μάρκετ. (προς θεού, δε λέω ότι σε ελλαντα εινε καλυτερως, αλλα προς το παρόν μου φαίνεται τραβηγμένη η ζωη εδω. Υπάρχουν και πιο βιώσιμες λύσεις. Υπήρχαν τουλάχιστον. Για να δούμε που θα παει το πράμα. Δεσμεύομαι ότι το επόμενο ποστ για την αυστραλια θα είναι κολακευτικο, για να μη νομίζεται ότι δε σας θέλω εδω και τα λεω για να κράτησω λεφτα και γκομενες για πάρτη μου). 1.Σουγκαρετο, δε χορταινω να τη βλέπω τη φωτογραφία που σου έχουμε καρφωσει στο μπλογκ. Αριστουργκεμάτικο. 2.Στρατουλενιε πως πηγές στα Γερμανικά? αν πάρεις το πτυχίο θα πας κι εσυ Βαρκελώνη για μεταπτυχιακό?

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

simo kateva kanena downtown re su. mallon stin toumpa tis melvournis meneis...

k

μελ είπε...

θα συμφωνήσω με τον προκλανήσαντα