22 Οκτωβρίου 2013

τον χριστο τον πουστη , τον μοσχα τον κουκλο και τον σουφγιαν τον στιβενς


*ειναι αδιανοητο να μενω 7 χρονια στο βολο, στο λιμανι ή στα τρενα, πανω απο μπουρδελα ή κωλομπαρα, αντι για εξωπορτα να εχω κουρτινα και να μου ανοιγουν το σπιτι στη δανια. θα σπασω ολα τα ρεκορ του ιωσηφιδη. μετακομιζω μετα απο εναμιση μηνα (εκ του οποιου τις 2 βδομαδες ημουν εκτος δανιας). *ακομα πιο δυσκολο και απο το να μαθεις δανεζικα ειναι να φτασεις με το ποδηλατο μεχρι το φροντιστηριο. ειναι σαν να πηγαινεις απο τη σταση πανορμου μεχρι το σπιτι του σουγκαρ επι 3 χιλιομετρα και με αλεξιπτωτο στην πλατη. *βρηκα γιατι ολες οι μπλουζες μου εχουν τρυπες αριστερα απο το γιακα. τις βγαζω σαν γιωτας τραβωντας με το δεξι χερι απο τον αριστερο ωμο. (μιλαμε για εξαιρετικα λεβελ σελφ-οβμπζερβεησον που απαιτηθηκαν για να το αντιληφθω) *μοσχα, πιο πολυ μοιαζεις στην οικονομικη επιφανεια με τον ρωσσοποντιο απο πισω, παρα στη φατσα με τον καθυστερημενο που ανεβασες. εισαι τοσο πιο ομορφος απο αυτον, οσο πιο μεγαλο ειναι το πουλι του στρατου απο το χερι του. *ετσι ξεκιναω τη μερα μου τον τελευταιο καιρο. θυμαμαι, την πρωτη φορα που μου εβαλε ο σουγκαρ αυτο το τραγουδι, δεν μπορουσα να κοιμηθω 2 βραδυα απο τη συγκινηση. ηταν επισης το σημειο οπου τεμνονταν τα μουσικα γουστα εμου και του μπελεκα, με αυτο τον θεικα περιγραφικο τιτλο που ξερεις οτι οσες φορες κι αν ακουσεις το κομματι, παντα κατι δε θα πηγαινει καλα. οπως θυμαμαι και τις ωρες τις ατελειωτες που μου μιλουσε για τον σουφγιανακο ο μελιδης στη σαμοθρακη και ακουγαμε το ιλινοις στο αυτοκινητο [κατω απο τα πλατανια πριν παμε και μεθυσουμε το ζαχαρη και αρχισει τα σουζυ κιου] και μου εξηγουσε το στορυ πισω απο καθε τραγουδι, για τους κλοουν, τους βιαστες, τα ξημεροβραδιασματα του στις βιβλιοθηκες, και γαμω το χριστο του που ειναι χριστιανος [για να κλεισουμε οπως αρχισαμε].

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

simo asta auta ta paramithia...mipws mpike kamia daneza krufa na klepsei kanena sovrako sou, na to xei na se murizei..?